25 januari 2010

Idag har det pluggats matte, fortfarande massa saker jag inte fattar tyvärr =/ Sandra kom förbi och pluggade lite med mig och vi kom fram till att matte är något av det tråkigaste som finns att göra just nu. Blev inte bättre av att det har varit perfekt fotoväder ute idag, helt blå himmel och inte allt för kallt. Så måste man sitta inne och plugga, inte kul! Jag gick förbi hos hon som jag ska fråga om jag får praktisera hos idag men hon var inte där. Det stod att det skulle vara öppet till 5 men hon måste ha stängt igen en halvtimme tidigare, så det får jag ta en annan dag. Igår fixade jag massa barnfilmer, ska bli roligt att se! Jag ska även se pocahontas med min älskling, han har inte sett den och den måste ses! Alice i underlandet (tecknade) måste också ses av honom, det var en av mina favoritfilmer när jag var liten^^ Hihi så jag ska se till att han kollar på dom med mig.

Klart slut!


Kommentarer
Postat av: candra

Matte är så drygt då man inte fattar :P

2010-01-26 @ 14:37:29
URL: http://candraericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0