10 januari 2010

Har varit massa med min underbara älskling dom senaste dagarna, supermysigt! Jag firade födelsedag, fick lite smink och massa pengar och lite annat, fick även en fin dikt från Stefan, jag kunde inte låta bli att gråta när han läste den för mig <3 Den kommer antagligen upp här på bloggen lite senare.
Dagen efter gick vi på östersunds nyårsrevy, hela familjen med respektive som mamma och Ando säger fick det i julklapp av dom. Den var riktigt bra och det var även kul att jag kände tre av dom som var med, några danslärare jag har haft. På kvällen såg vi på paranormal activity, inte så bra som jag hade förväntat mig att den skulle vara, jag hade antagligen för stora förväntningar på den eftersom alla sagt att den är sjukt läskig. Jag tyckte den blev läskig i slutet, men den var mysig att se för jag satt ihopkrupen med Stefan hela filmen (A)
Jag åkte hem till Stefan i fredags och var där tills idag, mysigt där också, fast kallt! Men nu verkar det bli varmare igen, har inte lika mycket is och snö innanför fönster. Haha det började bli lite day after tomorrow känsla när snön kommer innanför huset xD
Nu ska jag kolla på Click, ha det bra allihopa!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Zarkadi

Haha - och jag tyckte att jag hade det illa när insidan av mitt fönster frostade :P

Låter väldigt mysigt i alla fall! =)

2010-01-10 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0