Piggelindrink!

Jag tänkte tipsa om en rätt så god dryck man kan dricka på morgonen, piggelindrink kallas den och receptet kommer från ett barnprogram, björnes magasin om mamma minns rätt. Den är god och man piggnar till av den, även väldigt mättande. Här är receptet.
2 ägg
1 dl juice
2 dl mjölk
lite vaniljsocker (valfritt)

Om man vill kan man även blanda i frukt eller bär.

Jag skulle göra den idag, tyvärr hade vi inte en hel dl med vanlig juice så jag blandade i lite apelsin/blodgrape jucie också, det blev inte så jättegott så använd vanlig juice, helst utan fruktkött.
Jag fick massage av Ando igår, det behövdes verkligen, min rygg är överfull av knutar. Hur som helst så trycker man på dem för att dom ska lösas upp, det gör extremt ont men man känner sig som en ny människa efter nån dag, just nu är jag tydligen lite blå på ryggen och har fått några blåmärken där Ando tryckte på knutarna, så jag är jätteöm på hela ryggen. Det värsta är att vi kommer behöva göra om det om inte allt för länge eftersom han bara fick bort några av knutarna, jag har fortfarande massa kvar.
På onsdag börjar dansen igen, det ska bli riktigt roligt! Än så länge vet jag fyra som ska dansa i samma grupp som mig, sen får vi se om det är fler jag känner i den gruppen.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Mäh du dricker juh inte mjök! eller vah, det där låter typ underligt , värre än mina kombos :S

2010-02-10 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0