Nya skor * 2!

Duktig jag är, hade flera flikar uppe och så råkade jag trycka ner den här när jag hade skrivit en massa, så det är bara att skriva om. Idag har jag iaf varit i stan, jag köpte tre ringar och ett par vinterskor, mamma var snäll och betalade hälften av dom. Så nu slipper jag frysa om fötterna! Jag har även skaffat mig ett par snygga svarta stövlar (klack) genom att vinna en tävling hos pinkielaady. Idag har jag även kollat massvis med tv/film! Jag har sett fyra (!) filmer och melodifestivalen. Melodifestivalen var inte så bra, det var mest dåliga låtar och inte en enda låt som jag verkligen gillade. Hoppas det är bättre nästa gång! Filmerna jag såg var djungel george, big mommas house, i hate valentines dag och ringaren i notre dame. Det var bara en av dom jag inte hade sett men det var kul att se om dom andra. Jag klippte förresten mamma idag så hon fick lugg, blev riktigt snyggt och hon såg yngre och piggare ut. Liknar även Mia (min gudmor) ännu mer nu. Nu har jag inget mer att skriva om, godnatt!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Denise

Det verkar som om din "dröm" är att bli frisör eller fotograf?

2010-02-07 @ 10:37:06
URL: http://dagbokenidag.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag blev så snygg!!!! Dessutom så är Mia och jag själssystrar och det var en komplimang att jag liknade henne lite :-)

2010-02-07 @ 12:00:20
Postat av: Mia

Vad glad jag blir!!! Klat vi är lika varandra då vi är och förblir systrar <3 Puss på er båda två!!

2010-02-07 @ 13:21:44
Postat av: Victoria Jacobsson

Åhnej! Jag missade Djungel George :(

2010-02-07 @ 13:50:43
URL: http://victoriastraning.blogg.se/
Postat av: Susanne

Kul att du är med och tävlar ♥

2010-02-07 @ 17:20:45
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0