måla

Jag försökte måla lite med oljefärg igår, något jag inte har gjort på kanske 4-5 år och jag har aldrig gjort det seriöst. Jag blev inte nöjd med resultatet så jag har målat över det och ska börja om idag eller en annan dag. Såhär blev det iaf innan jag målade över.

Fast färgerna är lite grönare. Jag var ganska nöjd från början med kroppen och skuggningar men när håret kom dit också förstördes hela bilden så jag blev lite småirreterad och drog med penseln över hela xD nu ska jag ut med vovvarna innan jag åker till skolan.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hmm...jag tycker det hade blivit jätte bra om man hade fått sett hur den såg ut innan...

2010-02-16 @ 18:24:45
URL: http://dagbokenidag.blogg.se/
Postat av: mamma

NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför har du målat över den??????? Den var jättevacker!!!!!!!!

PUCKO!!!!!!

2010-02-16 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0