Hallon smoothie

Har precis druckigt en hallon smoothie, fast som vanligt hade vi inte det man skulle ha hemma så jag fick hitta på själv och blandade bara massa olika saker, gott blev det! Men måste köpa vaniljyogurt så jag kan göra riktiga sen. Och även blåbär och andra bär så jag kan göra olika. Jag har fixat en födelsedagspresent till brorsan idag också, det är skönt att ha det gjort! Nu har jag födelsedagspresent till brorsan och till min älskling, så har jag även en alla hjärtansdag present till Stefan, funderar på en till mamma också för jag har hittat något jag tror att hon skulle gilla! Så nu är det bara en födelsedagspresent till Ando (låtsaspappa) kvar, förslag?
Jobbigt när blogg.se krånglar också!
Förresten! Jag har namnsdag idag xD Grattis på mig =D

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad underbar du är!!!

2010-02-10 @ 22:01:21
Postat av: Neha

Åh vad gott det lät:D

2010-02-12 @ 11:19:02
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0