5 februari 2010

Idag var jag på min första begravning och jag var där som fotograf. Det var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara, antagligen för att jag inte kände hon som dött så väl.
Min kära älskling var snäll och följde med mig dit, riktigt mysigt att få träffa honom igen! Den bästa killen som finns, och han är min! =D *överlycklig Fanny* Busschaffören måste tyckt att jag var väldigt rolig idag, hoppar på bussen i Lit för att göra sällskap med Stefan in till stan, hoppar av bussen och fem minuter senare hoppar jag på den igen. Det första han sa var "det var en väldigt kort vistelse i stan" sen fick jag förklara att jag åkte med som sällskap innan jag gick och satte mig. Jo förresten, nu är min lugg äntligen klippt så nu ser jag igen, tack Emelie!
Här kommer lite bilder, mest på blommor från begravningen.



















Och bara så ni vet mina vänner, familj och pojkvän, inget får hända er! <3

Kommentarer
Postat av: candra

Inget får hände dig heller :( <3<3<3

2010-02-06 @ 16:33:14
Postat av: «PinkieLaady

Hejsan! Du vann tävlingen! Du får gärna maila över dina adress uppgifter så skickar jag skorna och bodylotion produkterna i veckan! Stort Grattis, min mail finns inne på bloggen :)

2010-02-06 @ 18:44:28
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: mamma

Inget får hända dig heller.

2010-02-06 @ 23:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0