13 februari 2010

Det här skulle upp igår men det blev aldrig så..

En rätt skön dag har det varit, den började med att jag sov till halv 12 (efter att ha vaknat ett antal gånger xD) och efter jag ätit frukost och vaknat till så gick jag ut. Jag fotade lite och lekte med hundarna på baksidan, eller jag försökte leka med dom men Tina ville inte ut i snön. Direkt efter jag varit ute på baksidan gick jag ut på promenad med vovvarna, tog även lite kort då. Sen var jag uppe hos mormor en liten stund innan jag gick hem och pratade med Stefan i typ två timmar, massa mys! ^^ En liten stund efter vi pratat klart kom resten av familjen hem från en fisketur, två fiskar hade dom fått som vi åt till middag, mums! dom hade även köpt hem lite tropisk frukt, jordgubbar och vindruvor som jag sitter och äter på nu. Imorgon blir det förmodligen bio också, prinsessan och grodan med familjen, skoj skoj.

Till anonym, visst får du kommentera, men då ska du skriva vem du är också. Riktigt fegt att inte våga göra det.

Lite bilder från idag


















Vilken gillar ni bäst?
Den här..


Eller den här..




















Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej Fanny,



Måste säga att du tar riktigt fina bilder :-).

//Joanna

2010-02-15 @ 08:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0