12 Februari 2010

Jag blev glad idag, fick träffa Stefan mer än vad jag trodde! Det är riktigt skönt, en mer underbar människa får man leta efter (fast jag har hittat lika underbara i familjen) Han kan verkligen göra mig glad bara av att vara i närheten av mig. På skolan planerade vi lite för en brudvisning vi ska ha i samarbete med Jamtli, min grupp kör på ett Disney tema. Sen gjorde jag lite frisyrer på dockan och fick mitt hår lockat. Efter skolan gick jag bort till IDUN för att se om jag fick ha min praktik där eller inte, jag fick det men dom hade inte hunnit ringa mig. När jag kom hem fixade vi lite och firade brorsan, åt god mat och spelade lite spel. Jag tog inga kort så det kommer inte upp några från idag.

Haha, än en gång måste jag säga en sak till den anonyma som skriver. Det är extremt mesigt att inte våga tala om vem man är, jag vet att du bor i Upplands Väsby och det är bara några jag känner där. Så ska du skriva så kan du juh lika gärna tala om vem du är.

Jag försöker även få mamma och Ando att vilja gå på bio med mig och Emma på alla hjärtans dag, känns så tråkigt om man bara ska sitta hemma.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Neha

Åh låter intressant:D Aldrig tänkt på att man kan göra så..

2010-02-13 @ 02:10:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha kan jag förstå^^

Härligt, bra med mig också. tråkigt när bilderna man tar inte blir bra

2010-02-13 @ 18:01:40
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Okej=)

2010-02-13 @ 23:45:03
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0