29 september 2009

Jag tänkte bara säga att jag gillar tisdagar! Jag har ledigt från skolan så jag åker iväg till Järpen och är med min älskade Stefan. Känns jätteskönt att jag kan träffa han en gång i veckan iaf.

Jag tänkte också säga att jag tycker att det är väldigt kallt ute nu! Det märks att vintern snart kommer att komma och jag har tagit fram min varma dunjacka. Något jag borde fixa är ett par underställsbyxor och ett par vantar som finns på stadium, men dom ska jag nog önska mig i julklapp. Dagen har varit bra iaf, imorgon blir det skola och dans, skoj skoj =) Visst ja, jag vet inte om jag sa det men min klass vann skattjakten på skolan och ska ut och äta middag nån dag som skolan betalar, det är nice!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0