28 september 2009

Eftersom att en som kallar sig Dolph Lundgren tyckte jag hade en dålig uppdatering här på bloggen så slänger jag in ett inlägg nu.

Skolan var rätt seg idag, teori i tre timmar! Men det gick väl rätt bra ändå. Efter skolan blev det stan med Sandra, vi gick runt i dom flesta affärerna och kollade. Det fanns inte så mycket snyggt i affärerna som jag hade hoppats på, men en sak hittade jag iaf. Hittade även ett äkta silverarmband för 40 kr (50% rea) så det var rätt nice. Idag kom mina visitkort också! Tyvärr har dom som gjort kortet gjort så dom är sne =/ Men dom ser iaf bättre ut än dom förra.  Nu ska jag nog fixa naglarna, så ha det så bra!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0