Min mamma skämmer bort mig (A)

Hihi min mamma är väldigt snäll och har köpt massa saker till mig! =D Jag har fått 6 böcker, två par örhängen, en fin tvättkorg, ett rosdoftande ljus och skunkspray. Massa tack till dig!

Idag var jag och hälsade på Stefan i Järpen, alltid lika härligt att få vara i närheten av honom. Var även en jätteskön busstur dit, sov hela vägen.

Jag har fått en praktikplats i Stockholm nu, ska vara på hos Tomas, en salong där Wellas chefstylist jobbar. Jag får inte ta några kunder eftersom dom tar rätt höga priser för en klippning men jag får ta dit modeller och klippa och styla dom. Ska även ha med mig en docka som jag ska öva gesällmomenten på. Det kommer nog bli nice. Imorgon ska jag ringa farmor och farfar och höra om jag kan bo hos dom. Är det nån som är i Stockholm under vecka 45, 46 och 47 och vill klippa sig, hör av er!

Bra dag och glad Fanny! =)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ alla är i sthlm, Julia, Emma, Michaela, Maja, Menny, Madde, Simon är i sthlm på praktik

2009-10-21 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0