Grattis!

Till min kära mor som fyller år idag! Av mig fick hon den här bilden som jag hade skrivit ut i stort format.




Fast utan "photographer Fanny Jäderfeldt" Men mamma ville ha mitt namn med så jag får skriva dit det sen.
Vi åt god middag och gott fika. Men jag åt ingen tårta, det är äckligt! xD Jag fick kakor istället^^



Annars har jag typ kollat på film och dans idag. Fattade inte mycket av filmen men den var bra endå. Vet inte vad den heter heller=S

Jag tänkte förresten klaga på en sak! Inne på Domus måste man ha en mobil för att kunna gå på toaletten! Seriöst, tänk på dom som inte har mobiler! Sjukt dåligt tänkt.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till din mamma :) <3<3

Ja, helt sjukt att man ska behöva ha mobil för att gå på toa... galet.

2009-10-12 @ 13:21:22
URL: http://candraericsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack Sandra :-) Den presenten var helt underbar! Det måste vara det vackraste fotot i världen!! Finns en helt underbar bok som heter "Måsen" som handlar om att man ska följa sina drömmar. Det fotot som jag ska rama in kommer att hela tiden påminna mig om det. Kämpa för drömmarna :-)

2009-10-12 @ 23:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0