♥ ♥ ♥

Har inte skrivit på ett tag men jag har varit upptagen med att vara med min älskling, och ta hand om honom, stackaren var sjuk och hade feber, men mår bättre nu. Jag lyckades inte med att inte bli smittad men det är det värt!

♥Vi firade ett år igår (26 oktober)




Åkte in till stan till hans lägenhet. Där fixade vi oss iordning innan vi gick ner på stan och åt god mat på Volos. Supergott citronvatten hade dom också.





Påväg hem fotade vi lite, kallt! Hihi men det är roligt att ha lite bilder med fin bakgrund. Tyvärr fokuserade inte kameran så bra på oss.



När vi kom hem satt vi och myste och värmde oss lite innan vi gick till affären och handlade efterrätt, glass med gelehallon. Vi tänkte ha frysta hallon men dom fanns inte, bara några som var jättedyra. Så det får bli en annan gång.



Riktigt härligt att få vara med den underbara människan! Saknar honom redan och jag hoppas att han kan ta sig ner till mig under praktiken! <3

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Complicatedgirl

Ni e sjukt fina tillsammans :)

2009-10-28 @ 09:32:13
Postat av: Ellie

SUPERfin bild på er två!! ser riktigt proffsigt ut ju! (och romantiskt :P)



kramis!! <3

2009-11-07 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0