19 oktober 2009

Den här dagen har inte varit så jättebra. Dagen börjar med att jag försover mig eftersom min väckarklocka hade fått för sig att ställa om sig och gå 25 minuter senare. När jag kom till skolan hade jag massa huvudvärk och lektionen vi skulle ha hade vi inte för han som skulle komma blev sjuk. Min huvudvärk blev värre när över 20 hårtorkar var igång i salongen. Man kunde knappt andas. På bussen satt jag och skrev lite från hjärtat. Det är skönt att skriva ner saker ibland, speciellt allt man är glad över i livet! När jag kom hem åt jag en bit kladdkaka från igår, mums. Sen kikade jag film och gick ut med vovvarna. Under kvällen har jag inte gjort så mycket, kollat massa dans och såklart roat mig med yatzy. Nu ska jag snart sova så det blir imorgon och jag får träffa Stefan. Träffade han senast igår förmiddag men det känns som att det gått en vecka sen vi träffades.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0