15 oktober 2009

Vi skulle ha fått vårat matte prov tillbaka, men lärarna på våran skola är väldigt sega på att rätta! Men våran lärare sa iaf att det inte var nån som behövde göra omprov, det är bra. På svenskan kollade vi på film och sen fick vi sluta.
Jag har varit duktig idag! Jag har städat, fått min garderob lite finare, skrivit ett personligt brev och sökt praktik. Snart ska jag nog fixa naglarna lite, om jag inte gör det imorgon istället. Har varit härligt väder idag också! Ganska varmt, så som jag tycker höstdagar ska vara. Imorgon blir det telefonvett och sen åker jag till min älskling!! Är där i helgen, kommer bli massa mys^^ Och så får jag träffa hans vovve, väldigt busig liten hund.




Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0