Trött

Jag har varit sjukt trött hela dagen, jobbigt! Vet inte varför heller, jag sov bra utan att drömma hemska drömmar, gick inte och la mig allt för sent och försov mig över en timme imorse. Så jag borde vara pigg, jag har även halvsovit lite mitt på dagen men det gjorde bara saken värre. Så ikväll ska jag sova ännu tidigare!
Idag har jag köpt julklapp till Ando och födelsedagspresent till Stefan (jag är tidigt, jag vet) Hoppas bara att han inte får för sig att köpa det innan han fyller år xD
Var även på dansen på första gången på tre veckor, så det var en hel del att lära sig men jag har lyckats få in det mesta. Ska även stå längst fram i discon så den måste jag verkligen träna på så jag kan hela dansen! I streeten ska vi tydligen stå i en klump, så det kommer säkert bli en massa slag på varandra under dansen.  Jag är glad, vi ska dansa till smurfarna, i rosa kläder!

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om så jag skriver inget mer.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: jeanette

mm det är bra att vara ute i tid med klapparna..har också börjat lite :)



å går du på dans var roligt! önskar jag kunde dansa eller inte var så seg på att lära mig, min kordinations förmåga är inte den bästa haha..så fick aldrig vara med på fristående när vi tävla (truppgymnastik)



ha det fint

kram

2009-11-26 @ 20:33:03
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0