sjuk?

Känns som att jag börjar bli sjukare igen =( Har känt mig febrig och yr idag men har inte haft någon feber så det kan vara för att jag sovit så dåligt. Jag klarade av att vara på praktiken i en timme innan jag åkte hem. Sen tror jag att jag ska hitta en ny praktikplast där jag får göra lite mer saker, har stått och rullat permanent och försökt fönat vågor i en vecka, känns inte som att jag får ut så mycket av praktiken då. För såna saker kan jag lika gärna nöta hemma eller på skolan. Men jag har ett problem, vart ska jag vara? Nån som kan tipsa om något ställe, antingen i stockholm eller i östersund (jag tror vi fixade så vi kunde boka om biljetten om det finns något i östersund eller däromkring) Jag byter isf nån gång under veckan.

Nu ska jag kolla på film och vila.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Uvva, du får vila upp dig lite, hoppas det blir bättre omedelbart-bums! <3

2009-11-09 @ 17:07:51
Postat av: Mamma

Jag tycker att du gör helt rätt, det kallas för att du tar ansvar över dig själv och din utbildning. Bra gjort och jag håller tummarna för att du hittar något bra:-)

2009-11-09 @ 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0