Hemma idag

Min väckarklocka är skum och vill inte fungera, den ringde vid 1 tiden idag fast den är ställd på halv 7. Men jag var hemma idag iaf, var jättetrött och behövde sova ut. Så har jag städat lite så man ser golvet igen. Varit och hälsat på hos brorsan och Ronja och sen har jag inte gjort så mycket mer. Kollat på Glee som har blivit bra nu. Brorsan änskar sig en klippning i julklapp, jag blev jätteförvånad, var säkert 2 år sen han klippte sig sist. Imorgon blir det skola igen.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv: Tack så mycket :) nej slutade för ca 2-3 år se nu. men tränade i 6år och var med o vann jsm.. men dans skulle vara kul, bara tränaren har tålamod så :P

sussa gott

kram

2009-11-27 @ 00:21:03
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0