Första dagen på praktiken

Nu var en dag avklarad och jag har redan fått en läxa xD Tills på torsdag ska jag ha lärt mig att föna fem vågor uppe på huvudet på en docka. Vi har inte ens gått igenom det på skolan så det blir en utmaning. Jag har även lärt mig massa fel jag gör när jag rullar permanent, som ingen av mina lärare nämnt förut. Så nu vet jag vad jag gör fel iaf. Trevligt folk som jobbar där, det är ett stort plus!
Det kom in en tjej idag på salongen som var sjukt lik Miranda i sex and the city när jag såg henne bakifrån och från sidan, samma frisyr och samma färg. Liknade henne i ansiktet också men inte så mycket.




Jag saknar Stefan! Och Sandra och Emelie =( Kom och hälsa på mig allihopa!? =)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: LINNEA

svar: Tusen tack.

2009-11-03 @ 14:14:37
URL: http://anderssonlinnea.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Saknar du inte mig? Jag kanske vill komma mycket mer än vad du vill att vi ska komma, då måste du säga det.

Massor av kramar. Det lät kul och bra på din praktikplats :-)

2009-11-03 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0