Bra att folk hör av sig...

Idag skulle det komma två och klippa sig hos mig, dom skulle vara där vid 10-11 men dom hade fortfarande inte kommit när klockan var tolv. Jag skrev till Lina och sa det eftersom jag inte hade nummret till dom så hon ringde. Det dom säger till henne är "vi hann inte." Så jag var på salongen från 10 till 4 utan att ha något att göra, sen kom kusin Jessica och klippte sig, sötbarn!



Efter att jag klippt henne åkte vi hem till farmor och farfar med hennes föräldrar, åt middag och umgicks massa, det var kul!

Nu är det två dagar kvar tills jag får träffa min älskade! Längtar <3

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad tråkigt för dig att det blev så :-(

Jag hörde att Mia skulle komma till dig någon dag.

Hur har du det annars med kunder de här sista dagarna. Hörde Sofie från Stocklunda av sig? Hennes kille skulle ju behöva klippa sig. Vilken tur att Jessica kom! Kul att du umgås och har kul med släkten. Jag längtar efter dig, jag jobbar på fredag kväll men jag kanske får en skymt av dig om du inte har somnat. All Kärlek till dig!

2009-11-18 @ 08:44:55
Postat av: Denise

Hej,Fanny!!



Ja...jag tror inte vi kommer hinna träffas den hrä veckan med tanke på att jag förmodligen har vattkoppor...:/ Vet du vad Jessicas blogg heter??



Puss och kram...<3

2009-11-18 @ 10:13:07
URL: http://dagbokenidag.blogg.se/
Postat av: Mia

Fin fina Fanny, Tusen tack för de fina slingorna idag! Du är verkligen superduktig och du är en alldeles strålande frisör redan. Massa kramar från en stolt gudmor <3

2009-11-18 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0