8 November 2009

Stan idag igen med mamma, mormor och Emma innan dom åkte tillbaka till Östersund igen. Vi hann inte med så många affärer så jag gick runt själv efter att dom hade åkt. När jag var på skopunkten hittade jag en sko som jag ville ha, men det var ett problem, det var bara en sko! Jag fick springa runt i affären i säkert en halvtimme innan jag lyckades hitta den andra skon, men det var det värt! Träffade även en glad kvinna inne på affären, jag frågade henne om hon hade sett en sån sko (medan jag letade) och efter det frågade hon varje gång vi möttes om jag hade hittat skon än och när jag väl hade hittat den blev hon typ glad så gick vi och pratade fraam till kassan. Kul med glada människor! I den första affären jag var inne i hittade jag två tröjor som jag ville ha men när jag skulle betala med kortet godkändes inte köpet. Jag gick ner och tog ut pengar och när jag kom tillbaka och skulle betala säger hon som står i kassan att min mamma redan har köpt dom, så tack mamma! =D





Och här kommer resten av sakerna jag köpt under helgen



















För det här betalade jag ca.780 kr! (nån krona mindre)

Och jag saknar Stefan för mycket, sen fick jag veta att han inte kommer ner så jag kommer inte få träffa han på jättelänge, känns som att det är flera evigheter kvar tills jag får se han igen =( Men det får lov att gå bra endå.
Älskar dig otroligt mycket Stefan! <3

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vilka fina köp du gjort! Massa fint!

Du ska se att det går suuupersnabbt ändå! <3

2009-11-08 @ 21:46:28
Postat av: Mamma

Varsågod min fina fina dotter! Synd att inte Stefan kommer :-( Finns det något jag kan hjälpa till med? Jättefina saker du har köpt!! Inte är det så att du har köpt st.39 i skor?? ;-) Det var fint att få träffa dig! Du vet att Sofie från Stocklunda bor i Rotan va? Tråkigt för dig i helgen när du blir ensam, men du kanske kan träffa Nina, eller va med Mia eller någon. Kramar i massor och tack för en trevlig helg med dig, det hade varit lite roligare om bara jag hade åkt ner, men man lär så länge man lever.

2009-11-08 @ 23:29:17
Postat av: Mia

Vilken fyndare du är Fanny!!! Super snygga stövlar och skor ;)Tråkigt att praktikplatsen inte blev som förväntat, trist när de inte tar uppgiften på allvar! Vi hörs närmare om stan-turen om du vill. Jag ska på konferens i Bro torsdag-fredag och på söndag har vi 18-års kalas för Nattis. Om du vill och har tid får du gärna komma till trångsund då.

Massa kramar

2009-11-09 @ 15:10:37
Postat av: Jeanette

snyggt! å det var bra köp :)



kram

2009-11-15 @ 22:42:08
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0