7 november 2009

Idag blev det stan, hittade tre tröjor, ett par jeansleggins, en ram och en glasfigur. Vi ska iväg och gå resten av stan imorgon. Mamma och mormor hade bokat biljetter till musikalen Cats, jag och emma visste inget och dom lyckades hålla det hemligt tills vi stod utanför dörrarna. Det var både bra och dålig, det var en massa dans och akrobatiska saker men jag fattade ingenting av den. När alla sjöng samtidigt hörde man inte vad dom sjöng heller så det var svårt att hänga med i vad som hände. Men jag gillar musikaler, iaf om man ser dom live!



Jag har fortfarande inte blivit frisk från min förkylning och nu mår jag illa, hoppas jag inte blir sjukare bara. Mamma försöker även få mig att ta vaccinet mot svininfluensan men det vill jag inte.

Vad vill ni som läser min blogg läsa om? Lite tips på vad jag kan skriva om skadar inte. Har ni frågor ni vill ha svar på kan ni skriva det också =)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Musikaler är bra om man hör vad de sjunger om, krya på dig älskling, vill inte att du ska sjuka hela tiden.

Jag skulle lätt kunna läsa något kort om dagens äventyr såklart ;) <3

2009-11-08 @ 01:21:15
Postat av: fröken jonasson

Sv: jaha! synd att den blev äcklig :p

2009-11-08 @ 09:20:17
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0