6 november 2009

Tänkte bara säga att han/hon som kommenterade mitt förra inlägg och kallade sig ":)" Läs inlägget en gång till, du har blandat ihop sakerna jag skrivit ;) Haha

Idag har jag klippt mamma så nu ser hennes hår jättefriskt ut. Efter det gick vi iväg på bio, en julsaga tror jag att den hette. Min syster tyckte den var jätteläskig och egentligen var hon för ung för att se den, åldersgränsen var 11 år. Men men efter filmen åkte vi till hotellet där dom ska bo och så kom farmor och farfar dit så satt vi och åt och tog det lugnt ett tag. Imorgon blir det stan med mamma, mormor, emma, mia och så kanske farmor och farfar kommer också. Nu är jag trött!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: :)

Mitt misstag,men hur som,tågen var inte försenade,du valde bara pga trängseln att inte ta något av det tre nämnda tågen.Och,sen är det faktiskt inte bara stockholmare som har problem med tågförseningar PGA OLIKA anledningar(inte bara regn)och jag tvivlar på att det bara är stockholmare som är stressade(panik är lite väl överdrivet)men det är kanske svårt att vänja sig när man bor på ett ställe med knappt 1000 invånare ;)

2009-11-07 @ 11:49:06
Postat av: Stefan

Hehe, Stockholmare är nog inte ensamma om det :P

Dock så tycker jag att SL borde ha lärt sig efter alla dessa år med snö, men ändå så blir varje snöfall en överrasknings, som om det var första gången liken :P

2009-11-07 @ 16:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0