18 November 2009

Idag är en bra dag =) Jag har fått massa beröm av människorna som jobbar på salongen, några saker som sagts är:
"när jag gick i tvåan var det ingen som gjorde så fina foliepacket"
"Det ser ut som om jag skulle ha gjort det"
"Vilken bra tvåa!" - sagt av han som äger stället och inte trodde att man kunde så mycket om man går i tvåan och som bara brukar ta emot treor.

Blev nojd jag också med båda modellerna! Hihi så en bra dag har det varit!

Mia slingade jag bara, och det blev jättenaturlig färg.



Tina la jag en bottenfärg på och klippte.



Jag sitter även och funderar på vad jag önskar mig, någon som kommer på något jag sagt?

Och till mamma, Jag har bra med kunder och Sofie ringde men det är stressigt för dom så  hennes kille kommer inte och klipper sig. Vi ses säkert på fredag, jag kan komma förbi och säga hey ;)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig du är!!!!! Vad fina de blev!! Jag har köpt ett slingpaket så jag hoppas att du har lite ork att slinga mitt hår någon gång när du kommit hem och Stefan åkt hem :-) Ska ni gå på bio på lördag? Du var ju ute efter att spara/ önska platt-tv! Kramar i massor Emma skriver: jag saknar dig och ja hopas att du mår bra puss och kram emma

2009-11-18 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0