Ny mobil!

Mycket tid av kvällen spenderades med att vänta på mat (eftersom dom hämtade duschgrejen kom dom hem sent) som blev klar vid halv 10. Haha alla var jätte hungriga då xD hur som helst så hade jag lite att göra medan jag väntade på att det skulle bli mat så jag kollade runt på tradera efter en mobil, hittade en som låg på 600 kr och som det var 45 min kvar på. Så jag la ett bud och vann =D Så det blev en ny mobil (sony ericsson w302) till mig för 635 kr ^^ Den finns i järpen också vilket är bra eftersom min moster eller hjärtat kan hämta den till mig (A)

Resten av kvällen sjöngs det singstar, det va kul, va länge sen =P Haha fick även världens skrattattack av en sak som hon efter att ha sagt sa till mig "du får inte skriva det på bloggen!" Så jag ska vara snäll och inte skriva det, men roligt var det iaf, lyckades både gråta och hacka tänder under mitt skrattanfall xD Nä nu ska jag sova, eller kika på en film =) Dröm sött allihopa!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag uppskattar att du inte skrev det, och det var underbart att se dig skratta så mycket :-))

2009-07-18 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0