Nu är det klart!

Sista dagen på jobbet idag, äntligen! Visst har vissa saker varit roligt men ändå skönt att det är klart nu ^^ Idag var jag hos sjukgymnasten, fick veta att undre delen av min rygg är jätte rörlig, alldeles för rörlig xD och att jag hade massa spänningar i övre delen av ryggen. Ska träffa han igen om några veckor och få massa övningar jag kan göra och så ska jag börja med pilates när mamma har köpt en boll till mig =) Resten av kvällen måste jag  packa! Imorgon bär det iväg till stan först (kolla rean på DNA) Sen åker vi iväg mot öland =) första stoppet blir i uppsala där vi ska hälsa på hos åsa + familj, kommer antagligen komma dit mitt i isabellas 3års-kalas (sysslings barn) Det blir kanske lite ridning för mig och hjärtat =D Sover där tills fredagen då jag och Stefan fortsätter ner mot sthlm till farmor och farfar =) Blir första gången som dom träffas, skoj =) Sover hos dom och sen åker vi vidare till Öland. Får hoppas att det blir bra väder och massa skoj =D blir antagligen inget internet där (kostar massa pengar) så jag finns på mobilen om nån vill ha tag på mig. Men ni får ringa isf, har inte råd att smsa massa ;P Nu ska jag fortsätta packa, ha det bra!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe ridning ;)

2009-07-22 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0