Gårdagen + idag

Japp igår bar det av till stan för att handla upp pengarna jag fick för flyttstädningen! nä, men lite av dom iaf^^ Börjar med att jag springer iväg till fotoaffären för att kolla vad sakerna jag ville köpa kostade, killen i affären började då dissa sönder mellanringar och tyckte att dom var rätt värdelösa eftersom ljusstyrkan minskas så mycket. Istället tipsade han mig om närbildsfilter, så det blev tre olika såna, billigare blev det också (Y) Motljusskyddet hade dom inte där så det får jag köpa senare. Efter jag hade varit på fotoaffären ringde mamma och vi gick ner till banken för att a ut pengar, nu äger jag en 1000 lapp också eftersom Ando (låtsaspappa) tyckte jag skulle ta det istället för 500ar xD För att fira att allt var klart med det gamla huset gick vi ock fikade på törners, mums!! blir förhoppningsvis en god middag på simon&victors nån dag också. När vi satt och fikade sa jag att filmen som lillasyster Emma hade bjudit mig på bara gick på onsdagar och torsdagar så vi bestämde oss för att snabbt springa in på affärer och kolla vad som fanns innan filmen började. Jag hittade skor, klänning, tröja, jeansleggins och ett par byxor.  Sen närbildsfilter och uvfilter till kameran. Kläderna och skorna gick på 549,50! Billigt för så mycket saker, men då kollade jag bara på rean också =)

Idag har det inte hänt så mycket, sov till kl.1 på dagen sen klev jag upp åt lite frukost och kollade lite på h&m's rea på internet. Blev superglad när jag märkte att en bikina jag velat ha var på rean! Så jag beställde bikininoch en färg-glad kjol.  Gick sedan ner på campingen med lillasyster och Johanna, trevligt men solen hade gärna fått vara framme lite mer! Kom hem sen och tog det mest lugnt tills mamma ropade på mig och ville att jag skulle göra sallad, jag blev glad när jag såg att vi hade kvar lite vattenmelon i kylskåpet och tog den och la i salladen, blev väldigt mumsigt ^^ Efter maten och disken blev det kubb, jag och lillasyster mot mamma och Ando. Vi vann! Så grattis till oss =) Mysig kväll med familjen.

Imorgon åker jag, mamma och lillasyster till Järpen. Träffa hjärtat, moster och kusiner =D Sen följer min älskling med hem till mig och tillbringar helgen här, MYS!! <3

Klart slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0