090706

Myshelg med älsklingen =) Åkte till järpen för att hälsa på Stefan på jobbet (fotbollskola) där barnen som va med hade bestämt sig för att ha vattenkrig med ledarna, haha rätt blöta vart dom xD När hjärtat var klar heyade vi på lite folk och sen hem till moster anna och åt lunch ute i trädgården, härligt! Åkte sedan hem till lit och gick ner på campingen där Stefan och Emma hoppade i vattnet, själv tyckte jag att det var för kallt så jag höll mig kvar uppe på land. Fast jag lyckades bli blöt endå när en liten kille gjorde bomben ner i vattnet xD Fast han varnade förs, hihi söta ungar finns det ^^  Resten av kvällen bestod av grillat, kubb och mys =)

På lördagen åkte vi in till stan och gick omkring där ett tag och kikade på lite olika saker, sen upp till Stefans familjs lägenhet där vi skulle sova. Uppe i lägenheten frågar Stefan om jag har p-pillerna med mig, tror ni inte jag glömde dom hemma?! Som tur var va Lina i torvalla och hade med sig en karta av pillerna som jag skulle få av henne, super bra det^^ Vi hoppade in i duschen sen gick vi och handlade mat, lasagne mums! =D Senare på kvällen blev det film, rosa pantern 2, värd att se =)

Under söndagen hände väl inte så mycket, mys på stan med älsklingen innan han åkte hem. Sen hände inte så mycket mer =P

Idag har jag börjat jobba. Eller inte jobba, men varit på en dagsutbildning eftersom jag ska jobba inom vården. När den va klar gick jag ner på stan och hittade lite kläder på rean =) Sen kom mamma och plockade upp mig så åkte vi till några andra affärer där vi köpte en matta och en hängmatta, så nu är det bara att vänta på ledig tid och sol så man kan ligga och slappa i den! Skulle egentligen få håret färgat, slinga mammas hår och färga Andos hår men det börjar bli sent nu så får nog bli en annan dag, måste juh upp tidigt imorgon! Men jag har sån tur att jobbet bara är över vägen xD skönt!

hmm, det går inte att ladda upp någon bild verkar det som, inte bra =(

Det var allt för idag

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Nej först drar jag ner temperaturen i cameraraw-fönstret och efter det lägger jag på två lager blåa nyanser som jag smälter in med soft light i lageregenskaperna :)

2009-07-06 @ 21:21:06
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Emelie

sv: haha jadu, du ska få höra sen. Så fruktansvärt roligt om det är som jag tror!

2009-07-07 @ 16:31:40
URL: http://emelieherrdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0