Nu blir jag sur!

Min kamera vägrar att sammarbeta med mig och alla bilder jag tar just nu blir helt värdelösa =@ Inge roligt när man har fotolust. Så det blir inga bilder nu, kanske efter helgen när jag varit med min älskade pojkvän, då ska vi ta lite kort på oss^^ Rätt slapp dag idag, har varit i skolan i totalt två timmar tror jag. Bussen fick punktering påväg in på morgonen så jag kom sent, sen slutade vi tidigt från matten, provet vi skulle ha blev ett hemprov och vi har tills efter jul att göra det, Jippie! Sen åkte jag och Sandra hem till henne och sen köpte vi lite kläder. Sen blev det skola igen, fick gott fika, gjorde en uppgift sen fick vi gå. Gick och hämtade klänningen, inte jätteröd men det visste jag att den inte skulle vara, den var söt.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0