Min dator snöar!

Haha borsan har fixat så att min dator snöar på skrivbordet, juligt =)
Har sovit en massa idag, det var superskönt! Sen har jag städat lite, slagit in dom sista julklapparna och kollat på film med Robin. Vi såg nyaste lilla Jönssonligan, jag tycker dom har förstört dom filmerna nu. Ska det vara lilla  Jönssonligan så ska det vara dom tre första! Imorgon blir det nog en del julbak och ännu mer julstädning, antagligen blir familjens julgran pyntad också. Min lillasyster vill det iaf, hon sa att den såg så sorgsen ut nu. Haha sen kom vi fram till att den är det. Först blir den avsågad, sen kidnappad och sen får den en plågsam tortyr tills den dör genom att vi ger den vatten så att den precis överlever döden. Ni är förresten tråkiga och kommenterar inte, fy skäms!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0