Lite kan göra mycket

Tänk va små saker kan göra mycket. Jag fick något utbrott idag för att jag blev så irreterad på massa saker, efter det mådde jag jättebra! Efter en liten stund gick mitt humör ner lite igen, men nyss började jag prata med en jättetrevlig och glad tjej, och hennes humör smittade av sig på mig =) Jag gillar verkligen glada människor! =D Har dessutom köpt en röd klänning av henne som jag får imorgon. Försökte få kort på Bizzy när hon hoppade omkring i snön idag, men det blev lite suddigt. (Syrran vill ha massa bilder på henne så jag fotar henne lite då och då)



Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det smittar verkligen, jag håller med ;)

2009-12-17 @ 21:15:49
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0