Jag är bäst!

Idag blev det klart, jag har fixat ledigt till min klass varje måndag hela nästa termin! Inte illa ;) Har även gjort massa svenska och fått veta att jag ligger på ett VG nu och har chans att få MVG, men vi får se hur det blir med det, är juh faktiskt en termin kvar. Idag skulle jag egentligen tränat dans med Camilla men hon var tvungen att plugga så det blev inte så. Tråkigt, men jag ska antagligen sova hos henne imorgon. Har inte gjort så överdrivet mycket mer idag. Lyckades glömma mina nycklar hemma imorse så jag kom inte in när jag kom fram till dörren. Inte så roligt när man även lyckats glömma mössa och vantar hemma och det är runt -10 grader utomhus. Så jag gick ner till mammas jobb, var där en liten stund, hämtade nycklarna och gick hem. Sen skulle dessutom vovvarna ut. Kallt! Tycker även att mitt rum är väldigt kallt just nu, sitter med tofflor, stickad tröja och mössa + dom kläderna jag hade innan såklart. Men det blir nog bättre när det finns golv, golvvärme och väggar nere i källaren. Ska städa lite snart också, och bädda rent med röda sängkläder, juligt och fint! En av våra katten, Mjamen har förresten flyttat in i mitt rum och hoppar upp i mitt knä så fort jag sätter mig ner.
Jag har lyckats trycka hål på mig själv också, när jag skulle resa mig upp från golvet hamnade mitt armband under handen och en av berlockena, en hund med väldigt vassa öron, pressades in i min hand (bara öronen på hunden) Så det blev ett litet hål i handen som svider en massa, nu har det blivit en liten bukla där det var ett hål förut. väldigt intressan information nu får.. Men Jag fick bara ett svar på vad ni ville att jag skulle skriva om och det var vad jag hade gjort under dagen.
Förresten, jag frågar igen, vad heter ni som läser min blogg och vart kommer ni ifrån?

Ha det bra
Klart slut!

Kommentarer
Postat av: tess ♥ foto

sv: jag kollar massor utav bloggar. går från kommentar till kommentar osv :D

2009-12-03 @ 22:24:12
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0