Dansuppvisning

Nu har dansuppvisningen varit, det var kul även fast det inte gick så överdrivet bra. Haha sista gången satt det iaf. Hoppas bilder och film kommer från uppvisningen snart. Jag fick även jättefina röda och vita blommor av familjen.
Lördagen blev inte som planerat men var supermysig endå, som alltid när jag får vara med min underbara pojkvän! Julmarknaden vi tänkte gå på visste vi inte vart den var, fick veta senare att den var på Jamtli, bra koll vi har ;) När vi skulle hem till lägenheten gick vi förbi stortorget och det var fullt av folk. Fick veta idag att det var nån prisutdelning. Men det var rätt mys, vi fick musik en bit på vägen hem iaf.
Idag gjorde jag matteprov också, jag tror inte det gick så bra tyvärr, är glad om jag ens får godkänt på det! Sen sprang jag runt och letade efter polisstället, lämnade in någons korthållare + massa kort och sen gick jag tillbaka till stan och åkte hem. Ikväll kanske jag ska vara med Sandra, vi får se. På onsdag blir det pepparkaksbak med Sandra, Emelie, lillasyster och kanske nån av hennes kompisar. Hoppas det blir bra, fast jag gillar inte hemmagjorda pepparkakor.  Har inget specillt att skriva om just nu så..

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0