Dans och mys med Camilla

Idag har jag klippt mig! Skönt att ha en frisyr igen. Jag har inte sagt något till Stefan än, ska se om han märker något ;) Idag har det varit genrep inför dansuppvisningen i helgen. Det gick inte så överdrivet bra att dansa men det kommer nog gå bättre imorgon. Jag hade iaf kul, jag tror att hela gruppen skrattade och log medan vi var uppe på scen och dansade till smurfarna-rosor är röda. Imorgon får jag träffa min Stefan^^ Blir julmarknad med honom och Camilla, sen dans och sen en massa mys med älskling! Nu blir det snart film med Camilla, Conny och någon mer. Det lät iaf som att dom skulle komma förbi. Imorgon vet jag om jag har en röd klänning till jul också, hoppas hoppas!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker att Camilla är en helt underbar tjej!

Det är ju såklart du med :-) Den underbaraste!!

2009-12-06 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0