15 december 2009

Jag har inte orkat eller haft ludt att skriva på ett tag nu. Men idag var jag iaf i järpen och myste med min älskade pojkvän. Det kändes jättehärligt, även fast jag var knas i humöret. Kan bero på att jag började med nya p-piller igår, men nu försvinner nog min mens iaf! Det är helt underbart (har haft i minst 8 veckor) Sen har jag skaffat en julgran, hur jag och Ando fick tag i den behöver vi inte prata om xD Så nu står den och lyser fint i rummet, bild på den kommer senare nån dag. Jag har alla julklappar färdiga, ska bara slå in några av dom. Annars har det väl inte hänt så mycket, var i järpen i fredags på luciarocken och sov över på gården där med Stefan, haha det kom in en vaktmästare (har för mig att det var Stefans mattelärare eller något sånt också) medan vi låg och sov. Idag fick jag en ny berlock till mitt armband, en julstrumpa med tomteluva. Tack mamma! =D Nu har snön kommit också, snöar en massa varje dag. Såg nyss Merry Madagaskar, rätt ful film, och bra, jag gillar barnfilmer.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0