Garderoben

Nu är det äntligen gjort! I min garderob har det varit ett stort kaos av kläder, skor och väskor så jag rev ut allt därifrån och kastade det på sängen. Sen var det bara att börja damsuga garderoben och lägga in allt igen. Dom flesta av mina skor är nu intryckta bakom några korgar för att inte ta så mycket plats, där finns även några väskor. När jag kollade mot alla kläder jag skulle vika ångrade jag nästan att jag hade tagit ut alla saker därifrån. Ett stort berg av kläder låg på sängen och jag visste inte vart jag skulle börja. Men tillslut gick det och nu har jag äntligen ordning i garderoben, skönt!

Annars har det inte hänt något speciellt idag, har bara varit hemma. Ska även försöka komma med i en tävling där man ska ha en kreativ bild på fötter, så har ni något förslag är det bara att säga till!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0