Fredag

Nu är äntligen den här värdelösa skolveckan över, och nästa vecka börjar riktiga lektioner, ska bli skönt! Idag har det inte hänt så speciellt mycket, skola, stan sen hem och gick ut på promenad med Johanna. Det vi pratade om mest var nog att vi saknade våra pojkvänner =P Men nu är det inte så lång tid kvar tills dom kommer hem, då blir vi glada^^
Jag mår inge bra förresten, är jätte trött, somnar typ direkt när jag kommer hem och är endå jätte trött på kvällen =S och igår började jag skaka när jag lyfte upp lite saker, skumt! Men det lär juh gå över =) Jag köpte nya skor igår och har gått i dom idag, så nu har jag ont i fötterna xD Men det är sånt man får stå ut med när man köper nya skor, eller hur Emelie? ;)
Idag tänkte jag iaf städa rummet, det ser ganska kaos ut just nu!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0