22 augusti 2009

Har haft några underbara dagar med Stefan, för kort tid tyckte jag men det tycker jag alltid (A) Klarar knappt av att säga hej då till honom utan att jag fäller några tårar. Det är verkligen den underbaraste och snällaste killen jag har träffat! Är så otroligt glad över att han finns i mitt liv^^

Hur som helst, nu sitter jag här och gömmer mig från alla barnen som är på kalas hos lillasyster, ni kan juh tänka er, massa 9åringar (runt den åldern iaf) som springer omkring och skriker, nu har dom desutom nyss ätit och fått ännu mera energi! Haha men snart försvinner dom iväg till badet och fortsätter kalaset där =)

Nu ska jag leta folk att vara med! Och skälla på min bror för att jag inte har fått tillbaka mitt busskort än =P Ha det bra allihopa^^

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0