11 augusti 2009

Har fortfarande ingen fungerande sladd till min dator men min kära mor låter mig låna hennes när hon inte använder den =) Hur som helst finns det inte så mycket att göra nu, det är regnigt dåligt väder, verkar inte var någon hemma i Lit. Antingen jobbor folk eller så har dom något annat för sig. Jag har inget busskort innan söndag och vill inte slösa massa pengar på buss in till stan. Vi har ingen tv och jag har som sagt ingen dator. Så, vad finns det jag kan hitta på? Bomba mig med förslag! Fast att läsa är inget bra förslag, har snart läst ut två böcker på mindre än en vecka (brukar vanligtvis inte läsa så mycket) Men kommer ni på något kul är det bara att tipsa mig =)

Har jag tur åker vi till Sundsvall någon dag och sen kanske det blir jamtli och åka någon båt nån dag med familjen. Och nästa helg ska jag fjällvandra! Om det blir fint väder iaf ^^ Fjällvandringen blir med moster Anna + hennes familj, mamma, Ando, Emma och förhoppningsvis Stefan också =D  Saknar honom otroligt mycket och vill träffa han så fort som möjligt ^^

Syster Lina flyttar typ 40 mil bort för att gå en utbildning, bizzy (en av hennes hundar) ska bo hos oss under en viss tid, hur länge vet vi inte än men det är minst tre veckor och max 12. Så får hoppas att allt går bra och att hon inte äter upp hela huset ;)

Glöm inte att ge mig tips på vad jag kan hitta på!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tyvärr har jag inga tips till dig. Men jag saknar dig Fanny, det gör jag verkligen!

2009-08-11 @ 21:17:59
URL: http://emelieherrdin.blogg.se/
Postat av: Johanna Jönsson

Du kan vara med mig :D

2009-08-14 @ 18:34:51
Postat av: johanna

fin blogg du har :D

2009-08-15 @ 12:28:52
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0