10 månader!

Idag har det gått 10 otroligt underbara månader sen jag träffade och blev tillsammans med Stefan^^ Så grattis till oss!  =)

Men just idag kände jag för att klaga lite xD Det är så att jag har blivit riktigt irreterad på skolan idag. Innan jag fick sommarlov flyttade vi om i mitt schema så jag skulle kunna läsa foto A och B också. Men av någon anledning så har skolan under sommaren ändrat om hela schemat så jag fick veta idag att jag inte får läsa foto! Jag hade verkligen sett fram emot det =( Jag kommer inte heller ha matte med den bra läraren jag hade förra året =/ Jag är inte riktigt klar med att klaga än, för min gamla mobil har skrämt mig! Det började i förrgår, den låg i en låda (jag har inte använt den på flera veckor så den har legat avstängd där sen jag fick den nya) och började ringa, det var alarmet för p-pillerna som lät, fast det ringde inte rätt tid =S Jag stängde iaf av alarmet och telefonen stängdes av igen. Efter ca. 20 minuter börjar den ringa igen och så håller det på ca 1,5-2 timmar. Den har ringt både igår och idag och gjort likadant, fast idag när jag försöker stänga av alarmet börjar telefonen att blinka. Jag tycker att det är rätt skumt, att en mobil som legat tyst i några veckor helt plötsligt börjar ringa och blinka. Så nu tror jag att jag har klagat klart för idag =P Så nu tar jag dom bra sakerna =)

Tack vare att jag inte fick ha foto har jag samanlagt 2 dagar ledigt i veckan! =D mitt schema ser ut såhär:
Måndag: 08.30-11.30 Frisörteknik B
Tisdag: Ledig
Onsdag: 08.30-11.30 Kultur och stilhistoria (tror det var det)
Torsdag: 08.30-11.30 Matte B, 12.30-15.30 Svenska B
Fredag: 08.30-11.30 Frisörteknik B, 12.30-15.30 Frisörteknik C

Så det känns ganska slappt =P Haha vi fick marängsviss på skolan idag, gott^^ Fast hela den här veckan känns onödig eftersom vi inte gör något i skolan, men det är kul att träffa folk  =)
Nu ska jag ut med vovvarna och sen kanske fortsätta rita på bilden jag håller på med, fast jag får inte huvudet i rätt storlek och form, tänk att det ska vara så svårt!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0